Levensloop 2019

Op 5 en 6 oktober nemen we met ons Lyceum weer deel aan de Levensloop in het stadspark van Aalst.

Levensloop is een aflossingsloop in teamverband waarbij je 24 uur lang in beweging blijft, als symbool voor de strijd die de patiënten dag en nacht leveren. Tegelijk is het ook een feestelijk evenement voor alle leeftijden waar solidariteit met de vechters en hun familie en vrienden centraal staat. Alle ingezamelde fondsen gaan integraal naar de Stichting tegen Kanker. Nieuw dit jaar, engageren we ons ook om 24u te spinnen (georganiseerd door familiesportcentrum De Parel).

Hoe nemen we deel?

– schrijf je in via volgende link voor team GO! Lyceum

– je kan een gift doen

– je kan een loper/fietser sponsoren (bijvoorbeeld de leerkrachten LO 😉 ) via volgende link

– of je kan langskomen in onze Lyceumtent om te proeven van ons gerenommeerd Gilladebier of je kan een zelfgehaakte knuffel  komen kopen!

De leerlingen die deelnemen kunnen zich op de lijst zetten die uithangt in de Poly (leraarskamer voor de leerkrachten). De ouders of sympathisanten kunnen zich via de leerlingen op deze lijst laten zetten.

Wij hopen jullie daar massaal te mogen verwelkomen.

Sam De Knop en Jürgen Bauche